Η Miu Miu επαναστατεί στον κόσμο της μόδας όταν η πολυτέλεια ναυαγεί!

Η Miu Miu, η πιο ανατρεπτική μάρκα πολυτελείας στον κόσμο, πώς ξεχωρίζει εν μέσω κρίσης; Καθώς η μόδα πολυτελείας αγωνίζεται να περιορίσει ζημιές, η Miu Miu κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Πώς τα κατάφερε;

Ενώ τα κέρδη στη βιομηχανία της πολυτελούς μόδας μειώνονται μια «περίεργη» ιταλική εταιρεία δημοσιεύει ρεκόρ πωλήσεων. Η Miu Miu είναι νικητής. Η Miu Miu, η εμβληματική μάρκα του ομίλου Prada, κατακτά τη βιομηχανία της μόδας με πρωτοποριακά σχέδια και ρεκόρ πωλήσεων.

Για μια παγκόσμια βιομηχανία αξίας σχεδόν 1.7880 τρισεκατομμυρίων ευρώ, η μόδα της πολυτέλειας μετρά ζημιές.

Μόλις τον περασμένο μήνα η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου είχε τόσο μικρό αριθμό επιδείξεων που τα show συρρικνώθηκαν σε ένα Σαββατοκύριακο ενώ ακόμη και ο υπερ-κολοσσός LVMH – που περιλαμβάνει τις Dior, Fendi, Louis Vuitton ανάμεσα σε άλλες ετικέτες – έχασε το ένα πέμπτο των κερδών του συγκριτικά με πέρυσι.

Ωστόσο, η ιταλική μάρκα Miu Miu είδε τα κέρδη της σχεδόν να διπλασιάζονται με πωλήσεις που άγγιξαν τα 1.1920 δισ. ευρώ και ονομάστηκε «η πιο καυτή μάρκα στον κόσμο» από τον επιδραστικό ιστότοπο αναζήτησης Lyst για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 93%.

Όλοι [μπορούν] να ντυθούν στο στιλ της Μiu Miu, ακόμα κι αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το αγοράσουν

Η Miu Miu ανήκει στον όμιλο Prada, έναν μικρό όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων που εποπτεύεται από τη Miuccia Prada – συμπεριλαμβανομένης της γνωστής εταιρείας Prada.

Το 1992, περίπου 14 χρόνια αφότου ξεκίνησε να εργάζεται για την επιχείρηση της οικογένειάς της, η Prada  ξεκίνησε μια φθηνότερη θυγατρική γυναικείων ενδυμάτων εμπνευσμένη από το είδος των ρούχων (ζακέτες, φούστες, φορετά παπούτσια) που ήθελε για τη δική της γκαρνταρόμπα. Το Miu Miu είναι το ψευδώνυμο της Miuccia.

Η ετικέτα ήταν πάντα λίγο πιο χαλαρή και νεανική και αρκετά πιο φθηνή από πολλές μπράντες πολυτελούς μόδας. Αλλά η πρόσφατη επιτυχία της ετικέτας οφείλεται σε κάτι περισσότερο από ρούχα σημειώνει ο The Observer.

Είναι οι επιδείξεις, τα μοντέλα, οι καμπάνιες και το ταλέντο της Prada να κάνει μια τάση, viral.

Τα τελευταία πέντε χρόνια η Miu Miu μετρά συνεχώς επιτυχίες, είτε καθιερώνοντας κομμάτια ως σημεία των στιλιστικών καιρών -από μια μίνι φούστα με ακατέργαστο στρίφωμα που έγινε τόσο διάσημη ώστε δημιούργησε δικό της λογαριασμό στο Instagram, σε σατέν μπαλαρίνες κατάλληλες να περπατηθούν στα άγονα πεζοδρόμια, σε μεταξωτά εσώρουχα αξίας  893 ευρώ που μπορούσαν οι fashionista να τα φορέσουν χωρίς παντελόνι ή σε γυαλιά ηλίου. Αυτά τα κομμάτια είναι εμβληματικά της στιλιστικής υπογραφής της εταιρείας, χωρίς να αναφερθούμε στις It τσάντες της -το πιο αγαπημένο είδος πολυτελείας στο Vinted αυτή τη στιγμή είναι μια μεταλλική τσάντα Miu Miu.

«Για σχεδιάστρια που δηλώνει με σθένος την αντίθεση της στη δικτατορία των τάσεων, η Prada έχει το χάρισμα να τις ξεκινά» γράφει η Morwenna Ferrier για τον The Observer.

«Αυτό που μου αρέσει στη Miu Miu είναι η ασέβεια της», λέει η Ηλέκτρα Κοτσώνη, αναπληρώτρια διευθύντρια της βρετανικής Vogue. Αλλά είναι επίσης παράξενα οικεία. Η Kοτσώνη πιστεύει ότι αυτό ξεχωρίζει τη Miu Miu από άλλες μάρκες. «To συνονθύλευμα των αναφορών σε κάθε συλλογή φαίνεται βασικά να αντικατοπτρίζει αυτό που έχουν ήδη οι γυναίκες στις γκαρνταρόμπες τους», λέει. «Όλοι [μπορούν] να ντυθούν στο στιλ της Μiu Miu, ακόμα κι αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το αγοράσουν».

Ο Γουίλεμ Νταφόε, 69, έκλεισε το τελευταίο σόου της Miu Miu, όπως και η Kρίστιν Σκοτ Τόμας, 64.

Το σόου για το φθινόπωρο/χειμώνα του 2024 περιελάμβανε την Qin Huilan, μια 70χρονη Κινέζα γιατρό από τη Σαγκάη

ΠΗΓΗ ΙΝ.GR

Δημοφιλή Άρθρα

Σχετικά άρθρα

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here